Adsense

13 Ocak 2012 Cuma

İğne Oyası Papatya Örneği Yapılışı

Merhaba arkadaşlarım,
uzun zaman oldu yazmayalı ama en sonunda bitirdim yazmamı ve sizlerle paylaşıyorum.. 
Bu sefer farklı olarak yapılışınıda anlatmaya çalışacağım..
 Yazma genel görünümü itibariyle çok güzel oldu.. İlk başlarken renk ayarlaması beni biraz zolasada sonuçta harika bir görüntü çıktı ortaya.. Örnek biraz oyalayıcı ve zor.. Yaparken parmak uçlarımı biraz acıttı orta kısımları ama bittiğinde buna değdiğini anladım. O yüzden yeni başlayan arkadaşlarıma bir kaç yazma oyaladıktan sonra bu örneği yapmalarını tavsiye ederim..


*Yazmamızın ilk önce yeşil kısmını yaparak başlıyoruz. 4 düğümden oluşan tekli yapraklar yapıyoruz yaprak aralarına ben 3 zürafa koydum siz arttırabilirsiniz ama zürafanın sayısı çok fazla olursa çiçekler çok hoş durmayabilir.

* Daha sonrada çiçeklerin orta kısımlarını yapıyoruz.. Bunun içinde ilk önce yeşil yaprağımızın başına boyutu küçük bir halka yapıyoruz.. Sonra bu halkayı 9 adet minik tavşan kulağı ile dolduruyoruz.. Yalnız 9. tavşan kulağını orta kısmın tam yuvarlak durması açıcından yeşil kısmın üstüne yaparsak daha iyi olur.

* Çiçek kısımlarınıda yapmak için yaptığımız tavşan kulaklarının içine yine 4 düğümlü minik yapraklar yapıyoruz.. Yani yazmanın alt kısmını kaplayan yapraklardan. Böyle böyle bütün tavşan kulaklarının üstlerini doldurup 9 adet çiçek yaprağı oluşturuyoruz ve son düğümüde ilk yaptığımız yaprağın dibine atarak çiçek görünümünü dahada kuvvetlendiriyoruz.

* En son olarak da yeşil yapraklarımızın üst kısmına 3 adet minik pırpırlar yapıyoruz ve oyamız bitmiş oluyor.
KOLAY GELSİN.. 
Sevgiyle Kalın..

Hiç yorum yok: