Adsense

7 Ağustos 2014 Perşembe

İğne Oyası Örnekleri (11. Albüm)


Merhaba arkadaşlar,

Evime döndüm sonunda. Uzun bir ara oldu bu sefer. Çok güzel de geçti. Annemleri şimdiden çok özlüyorum. Kalabalık aile gerçekten çok güzel oluyor. Dönüş zor oldu ama evimi ve sayfalarımı da özlemedim değil. 

Bu dönüş yazım ve bir albümle açılışı yapmak istedim. Bildiğiniz gibi arşivlik albümleri eklemeye başladım. Bu da onlardan biri. 11. albümümüz. İçerik olarak diğerleri gibi birbirinden güzel  iğne oyası örnekleri var bu albümde de. 


Mutlaka albümü gezinin beğendiğiniz ve yapmak isteyeceğiniz modeller olacağından eminim. Albümdeki tüm modelleri sizler için netten toparladım. Yani hepsi alıntıdır. 
Albüme ulaşmak için BURAYA TIKLAMANIZ yeterlidir. 

Hepinize Kolay Gelsin.

Sevgiler..

Hiç yorum yok: