Adsense

22 Ağustos 2014 Cuma

İğne Oyası Örnekleri (13. Albüm)


Merhaba arkadaşlar,

Hayırlı cumalar diliyorum hepinize. Bu mübarek günde Allah kalbinizden geçen tüm güzellikleri kabul etsin inşallah. Bir süredir yine yazamıyordum. Sebebi ise hastalıktı maalesef ama şükürler olsun ki atlattık o günleri bugünde size yazıyorum.

Yine arşivlik albümleri sizlerle paylaşmaya devam ediyorum. Örnek iki resim koydum sizler için yazımın içeriğine ama albümde bu örnekler gibi bir çok kolay ya da ağır örnekler mevcut.  Mutlaka içlerinde size uygun beğeneceğiniz modeller vardır. 





Albümü diğerleri gibi sizler için nette toparlayıp örnekleri oluşturdum. Yani hepsi alıntıdır. Yukardakiler gibi güzel birçok örneğe ulaşmak için BURAYA TIKLAMANIZ yeterlidir.

Albümü mutlaka incelemelisiniz. Hepinize kolay gelsin. 

Sevgiler..


Hiç yorum yok: