Adsense

12 Mart 2015 Perşembe

İğne Oyalarım


Merhaba arkadaşlar,

Bu güzellikleri yeni bitirdim ve ilk sizlerle paylaşmak istedim.
Rengi ve deseniyle çok beğendiğim bu kırmızı yazmaya keloğlan örneği yaptım. Kırmızı kırmızı kiraz gibi durdular. 


Ben çok beğenerek ve zevkle yaptım bu örneği. Size de tavsiye ederim. Bu örnekte dikkat etmeniz gereken şeylerin başında ip tercihiniz geliyor. Çok fazla yaptım keloğlan örneği ve edindiğim deneyimle size Leylak marka iplerden almanızı tavsiye ederim. Hem çok düzgün duruyor hem de çok kolay yapılıyor.


Daha önce keloğlan örneğinin anlatımını detaylı yapmıştım. Anlatım için Buraya Tıklamanız Yeterlidir. 


İkinci yazmam da bu güzellik. Bu yazmayı hediye olarak yaptım. yakında sahibine ulaşacak. 



Yine çok kolay ama bir o kadar çıtı pıtı şık duran bir örnek. Yeni başlayan arkadaşlarıma bu örneği yapmalarını tavsiye ederim. 


Daha önce bu örneğin içerisinde kullandığım tüm tekniklerin detaylı anlatımlarını vermiştim. Hepsini BU ALBÜMDE bulabilirsiniz. 


Bu güzellikleri görüp de yapmak isteyen tüm arkadaşlarıma kolay gelsin.

Sevgiler..


2 yorum:

PEMBE MASALLAR ATOLYESİ dedi ki...

çok güzeller elinize sağlık...

Unknown dedi ki...

teşekürler..