Adsense

5 Haziran 2015 Cuma

İğne Oyası Pırpırık Örneği


Merhaba arkadaşlar,

Yine arayı biraz açtım ama bu sıralar aşırı bir yoğunluk var. O yüzden pek yazı yazma, anlatım yapma fırsatım olmadı ama en kısa sürede elimdeki işlerimi tamamladığımda yine sizlerle birçok anlatım paylaşacağım.,


Bu gördüğünüz açık pudra yazma kenarına yaptığım pırpırık örneği minik bir prensese gidiyor. Kendisi önümüzde ki hafta bu dünyaya teşrif edecek. Allah'ım ona çok çok güzel bir ömür nasip etsin. Hep iyi insanlarla karşılaştırsın ve çok mutlu bir çocuk olsun inşallah. 


Bu örneği bir önceki yazımda nasıl yaptığımı detaylıca anlatmıştım. Hem facebook sayfamdan hem blog dan hemde instagram ve pinterest hesaplarımdan yani kısacası tüm sosyal medya hesaplarımdan ulaşabilirsiniz.

İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler. Hepinize kolay gelsin.
Sevgiler..



1 yorum:

Bulcumos dedi ki...

Çok beğendim. Elinize sağlık. Inşallah güzel günlerde kullanmak nasip olur. Kolay gelsin..